Michelin Primacy 3
In timpul dezvoltarii Primacy 3, Michelin a facut echipa cu VUFO, un centru de cercetare care se specializează în acidentologie – studiul de cercetare a accidentelor. VUFO a cercetat peste 20.000 de accidente separate pe parcursul a 10 ani, şi în acest sens, a oferit celor de la Michelin unele statistici interesante şi fapte despre accidente:
* 70% din accidente se întâmplă pe drumuri uscate
* 60% din accidente se întâmplă în zonele urbane la viteză redusă
* 75% din accidente se mai întâmplă pe drumurile drepte
* 99% a accidentelor pe drumurile ude se întâmplă atunci când există foarte puţină apă cu adâncimea mica (cazul cunoscut de acvaplanare)
* 25% din accidente au loc pe curbe, din care 50% se întâmplă atunci când este ud. Deşi acesta este un procent relativ scăzut al accidentelor de ansamblu, acesta este grupul de accidente cu cea mai mare deteriorare a vehiculului şi cu cele mai multe victime.
Prin intelegerea accidentelor, Michelin a dezvoltat Primacy 3 asigurandu-se că este o anvelopă mai aproape de necesitatile unei conduceri preventive si lipsite de accidente din lumea reală.
Testarea
În timpul dezvoltării Primacy 3, Michelin a acoperit peste 20 de milioane de kilometri de testare a lumii reale, în toate condiţiile, pentru a garanta faptul ca anvelopa lucreaza pe toate suprafeţele si pe diferite tipuri de vehicule.
Odată ce Primacy 3 a fost dezvoltata, anvelopa a fost predat organism independent de testare TUV pentru a fi testata împotriva a 4 concurenţi din prima liga. Într-o gamă completă de teste TUV, Primacy 3 a fost comparat cu Continental Premium Contact 2, Bridgestone Ecopia ER300, Pirelli P7 şi Good Year EfficientGrip.