0755 077 796
cautare avansata
Anvelope Vara Anvelope Iarna Anvelope All Season AUTOGREENBARUMBELSHINABFGOODRICHBRIDGESTONECONTINENTALCOOPERDEBICADELINTEDOUBLE COINDUNLOPFALKENFEDERALFIRESTONEFORTUNEFULDAGENERALGISLAVEDGITIGOODRIDEGOODYEARGRIPMAXHANKOOKJINYUKAMAKLEBERKORMORANKUMHOLANDSAILLASSALAUFENNLEAOLINGLONGMASTERSTEELMATADORMAZZINIMICHELINMILESTONENANKANGNEXENNOKIANPETLASPIRELLIRIKENROYAL BLACKSAILUNSAVASUMITOMOSUNNYTAURUSTIGARTOURADORTOYOTRACMAXTRIANGLETRISTARUNIGRIPUNIROYALVIATTIVIKINGVREDESTEINWESTLAKEYOKOHAMA
Dunlop SP Winter Sport 4D

 SP WINTER SPORT 4D

 

Manevrabilitate şi aderenţă excepţionale pe timp de iarnă, pentru autoturismele de înaltă performanţă

Performanţe excepţionale pe drumuri de iarnă
Tracţiune sporită pe zăpadă şi pe gheaţă
Control şi aderenţă pe carosabilul ud
Design eficient din punctul de vedere al consumului de combustibil
 
 
 Performanţe excepţionale pe drumuri de iarnă
Anvelopa SP Winter Sport 4D oferă manevrabilitate şi capacitate de frânare excepţionale pe timp de iarnă, pentru autoturismele de înaltă performanţă. Combinând un design unic al benzii de rulare cu materiale ultra-aderente, anvelopa este concepută să ofere control optim pe zăpadă, pe gheaţă şi pe suprafeţele ude şi uscate.
 
 Tracţiune sporită pe zăpadă şi pe gheaţă
Suprafaţa de rulare cu design unic este prevăzută cu un mare număr de margini antiderapante care intră în contact cu drumul, oferindu-vă tracţiune sporită pe zăpadă şi pe gheaţă. Canelurile adânci pentru zăpadă se angrenează pe suprafaţă, sporind aderenţa la accelerare, la frânare şi la urcarea pantelor.
 
 Control şi aderenţă pe carosabilul ud
Pentru zilele în care drumurile sunt ude sau în curs de dezgheţare, anvelopa SP Winter Sport 4D este prevăzută cu caneluri direcţionale, concepute să evacueze apa rapid şi să prevină acvaplanarea. Compusul cu aderenţă sporită este optimizat să ofere distanţe de frânare mai scurte pe drumuri ude.
 
 Design eficient din punctul de vedere al consumului de combustibil
Prin construcţia şi materialele cu greutate redusă, anvelopa SP Winter Sport 4D necesită mai puţină energie pentru rulare – ceea ce înseamnă costuri mai mici pentru combustibil şi emisii mai mici de CO2 mai reduse în deplasările dvs.
 
 
 
 
 TEHNOLOGII:
 
 PROFIL MAI PLAT AL BENZII DE RULARE
 
Noua generaţie de anvelope Dunlop prezintă un profil mai plat al benzii de rulare, cu o zonă de contact mai mare cu 4-8%, în funcţie de dimensiunea şi tipul anvelopei. O zonă mai mare de contact oferă mai multă stabilitate şi un feedback mai bun din partea drumului, permiţând anvelopelor să reacţioneze rapid şi precis.
 
 Beneficii 
Stabilitate sporită şi precizie de dirijare; uzură redusă; stabilitate şi precizie excelente la viraje; aderenţă superioară pe carosabilul uscat.
 
 
 
 SISTEM MULTI-LAMELE (MULTI BLADE SYSTEM)
Condiţiile meteo pe timp de iarnă pot varia foarte mult. De la rece şi uscat la zăpadă sau lapoviţă, aceste condiţii solicită foarte mult anvelopa. Sistemul Multi-lamele de la Dunlop face faţă acestei provocări, promovând un tip diferit de nervuri pentru starea variabilă a drumului pe timp de iarnă.
 
 Beneficii 
Performanţă constantă în diverse condiţii meteo de iarnă.
 
 
 
 RUNONFLAT
Tehnologia Dunlop Self Supporting (Dunlop Self Supporting Technology - DSST)
Tehnologia Dunlop RunOnFlat permite continuarea deplasării până la 80 km după o perforare sau explozie. Anvelopele RunOnFlat utilizează pereţi laterali ranforsaţi, care permit păstrarea mobilităţii anvelopei după pierderea completă a presiunii aerului.
 
 
 Notificare privind siguranţa 
Anvelopele Dunlop RunOnFlat trebuie montate doar pe autoturismele concepute pentru anvelope de tip „run flat” şi echipate cu un dispozitiv de avertizare de presiune, complet funcţional, cum ar fi Dunlop WARNAIR. Nu se recomandă depăşirea distanţei maxime de 80 km/50 mile şi a vitezei maxime de 80 km/h/50 mph. Consultaţi manualul autoturismului dvs. pentru a afla recomandările producătorului, deoarece unele autoturisme pot fi diferite.
 
 
 PROFIL MULTI RADIUS (MULTI RADIUS TREAD - MRT)
Modelele cu MRT utilizează 10 raze diferite, ceea ce le face mai precise. Acest lucru se manifestă printr-o foarte eficientă distribuire a presiunii pe suprafaţa de contact. Efectul este o tranziţie mai lină de la drum drept la curbă, conducând la reacţii mai precise şi progresive.
 
 Beneficii 
Control semnificativ îmbunătăţit asupra evoluţiei amprentei în toate condiţiile meteo; manevrabilitate rapidă pe carosabilul ud şi uscat; control sporit la viraje.
 
 
 
 SISTEMUL SPECIFIC PENTRU LOCAŞUL TALONULUI
Consolidează legătura între anvelopă şi jantă, asigurând un şofat mai precis. La fel ca aderenţa dintre mâna dvs. şi volan, sistemul specific pentru locaşul talonului creşte capacitatea de control şi asigură un feedback excepţional din partea drumului.
 
 Beneficii 
Feedback îmbunătăţit din partea drumului, nivel mai înalt de stabilitate şi precizie.
 
 
 
 PROTECŢIE MAXIMĂ PENTRU FLANŞA JANTEI (MAXIMUM FLANGE SHIELD - MFS)
Un sistem de protecţie a flanşei jantei. MFS utilizează un profil de cauciuc care se întinde în jurul circumferinţei anvelopei, deasupra flanşei jantei. Acesta creează o zonă tampon de protecţie.
 
 Beneficii 
Protejează roţile din aliaj scump faţă de lovirea de borduri.
 
 
 
 CUREA FĂRĂ ÎMBINĂRI (JOINTLESS BELT - JLB)
O tehnologie de căptuşire hibrid care reduce deformările circumferinţei la viteze mari.
 
 Beneficii 
Stabilitate superioară la viteze mari; uzură unitară şi uniformă.
 
 
 
 COMPUS SILICA-PLUS
Un compus aflat în compoziţia benzii de rulare inspirat din anvelopele de curse, care asigură un nivel înalt de aderenţă, în special pe carosabilul ud şi la temperaturi scăzute.
 
 Beneficii 
Frânare şi accelerare excepţionale, aderenţă crescută pe carosabilul ud şi pe vreme rece, grad scăzut de uzură.
 
 
 
 SISTEM DE RENURI 4D
Prin sistemul de renuri 4D banda de rulare este separată într-o serie de blocuri care cresc frecarea şi stabilitatea în timpul virajelor. Sistemul asigură o excepţională aderenţă laterală pe zăpadă.
 
 Beneficii 
Viraje excepţionale, chiar şi pe zăpadă.
 
 
 
 CANELURĂ ÎN V
Canelura în formă de V, împreună cu canelurile de bază ale benzii de rulare, creează o reţea fină, care colectează zăpada în banda de rulare. Acest contact al zăpezii cu zăpada creşte tracţiunea şi aderenţa.
 
 Beneficii 
Manevrabilitate crescută pe zăpadă.
 
 
 
 DESIGN DIRECŢIONAL AL BENZII DE RULARE
Conceput pentru deplasările din dimineţile reci şi umede, designul direcţional al benzii de rulare împinge apa printre caneluri. Apa este îndepărtată rapid de pe suprafaţa anvelopei, reducând riscul de acvaplanare.
 
 Beneficii 
Risc de acvaplanare redus.
 
 
 
 POLIMERI FUNCŢIONALI
Polimerii funcţionali din compusul care intră în alcătuirea benzii de rulare generează caracteristici de performanţă sporită la temperaturi joase, îmbunătăţind aderenţa la carosabil la temperaturi de iarnă.
 
 Beneficii 
Aderenţă excepţională la temperaturi joase.
 
 
 
 
 
 
 
 

 

*Nota:
Toate preturile sunt exprimate in RON/Bucata si includ TVA.
Fotografiile prezentate au caracter informativ.
Produsele livrate vor fi insotite de certificat de garantie.
Puteti obtine reduceri pentru comenzi mari. Va rugam sa ne contactati.

Termeni si conditii | Politica de confidentialitate | Politica de cookies | Livrare si plata | ANPC


Valid CSS!

Copyright SC TOROM INTERNATIONAL SRL



Compari.ro - ghid autentic de shopping
Ghidul tau autentic de shopping.