Multe dintre anvelopele fabricate astăzi au pe partile laterale, asa numita "protectie la janta". Aceasta protejeaza janta împotriva eventualelor deteriorări datorate lovilor in borduri, gropi, etc.
Cele mai multe anvelope standard nu oferă aceasta "protectie la janta", deoarece acestea sunt montate pe jante din oțel, iar jantele din otel nu necesita o astfel de protectie. Absența acestei protectii permite o mai mare flexibilitate în design-ul anvelopelor.
"Protectia la janta" este conceputa în moduri diferite. La cele mai multe anvelope, aceasta protecție, este o umflatura in peretele lateral inferior (în apropierea jantei), sau un gol profund, care pare să se încheie cu marginea jantei. Alte anvelopele au o protectie mai mare ce poate iesi un pic in afara peretelui lateral.
"Protecția la janta" este conceputa pentru a proteja anvelopele cu talonul mic si jantele scumpe de necazuri cauzate de borduri sau gropi.
Anvelopele cu "protectia la janta" sunt folosite si la autovehicule de teren și au scopul de a proteja janta si flancurile anvelopelor, de daune cauzate de pietre, bușteni și alte obstacole cu care se intalnesc pasionatii de Off-Road.
Indiferent de numele producătorului de anvelope ce foloseste aceasta "protectie la janta", funcția principala este aceeași: de a proteja structura internă a flancurilor și jantele din aliaj pe care sunt montate anvelopele.
Termeni si conditii | Politica de confidentialitate | Politica de cookies | Livrare si plata | ANPC
Copyright SC TOROM INTERNATIONAL SRL