0755 077 796
cautare avansata
Anvelope Vara Anvelope Iarna Anvelope All Season AUTOGREENBARUMBELSHINABFGOODRICHBRIDGESTONECONTINENTALCOOPERDEBICADELINTEDOUBLE COINDUNLOPFALKENFEDERALFIRESTONEFORTUNEFULDAGENERALGISLAVEDGITIGOODRIDEGOODYEARGRIPMAXHANKOOKJINYUKAMAKLEBERKORMORANKUMHOLANDSAILLASSALAUFENNLEAOLINGLONGMASTERSTEELMATADORMAZZINIMICHELINMILESTONENANKANGNEXENNOKIANPETLASPIRELLIRIKENROYAL BLACKSAILUNSAVASUMITOMOSUNNYTAURUSTIGARTOURADORTOYOTRACMAXTRIANGLETRISTARUNIGRIPUNIROYALVIATTIVIKINGVREDESTEINWESTLAKEYOKOHAMA
Dunlop Sport Maxx RT

  

SPORT MAXX RT

- Aderenţă şi performanţe de frânare demne de anvelopele de curse pentru un şofat dinamic
- Aderenţă excepţională pe carosabilul ud şi uscat
- Control sporit la viraje
- Distanţă de frânare redusă la viteze de autostradă
- Design eficient din punctul de vedere al consumului de combustibil
 
 
 Anvelopele Dunlop Sport Maxx RT (inspirate din anvelope de competitie Racing Technology), fac parte din categoria de pneuri de vara de Ultra Inalta Performanta si este dezvoltata pentru șoferii de autovehicule sport, sport coupe-uri si sedanuri performanta. Tehnologia Dunlop RT combina materiale sofisticate și tehnici de producție pentru a îmbunătăți precizia direcției și feedback-ul de la drum. Ca toate anvelopele de vară, anvelopa Sport Maxx RT, nu este destinata spre a fi utilizata la temperaturi apropiate de inghet sau pe gheață și suprafețe acoperite de zăpadă.
 
 Sport Maxx RT folosește o tehnologie compozit adaptivă, pe baza de polimeri si silicati ce ajuta la maximizarea contactului cu solul și creșterea aderenței. Compusul este turnat într-un design asimetric, cu blocuri mari pe umării exteriori, si prezinta un segment concav intermediar pentru a îmbunătăți manevrabilitatea pe drum uscat și pentru control in viraje. O banda continua pe centru și alti umeri intermediari sunt separati prin șanțuri circumferențiali, care permit evacuarea rapida a apei crescand astfel tracțiunea pe umed și rezistența la acvaplanare. Tehnologia Dunlop Radius Tread poate distribui eficient presiunea in anvelopa facilitand un control mai bun al volanului si o directie mai precisa.
 
 
 
 
 
 
 
 
Aderenţă excepţională
Sport Maxx RT oferă niveluri înalte de aderenţă pe carosabilul ud şi uscat, datorită tehnologiei compuşilor adaptivi. Polimerii utilizaţi în domeniul curselor auto sportive se adaptează la textura suprafeţei drumului, mărind contactul şi îmbunătăţind aderenţa
 
 
Control îmbunătăţit la viraje
Bucuraţi-vă de o manevrabilitate stabilă la viteză mare, cu tranziţii line de la deplasare în direcţie dreaptă la curbe. Aderenţa la viraje şi stabilitatea sunt îmbunătăţite şi de blocurile exterioare de cuplare masive.
 
 
Frânare pe distanţă mai scurtă la viteze de autostradă
Blocurile inovatoare Short Braking (pentru frânare rapidă) de la Dunlop vă permit distanţe de frânare mai scurte pentru rularea la viteze mari. Concepută pentru şofatul de înaltă performanţă, aceste blocuri extrarigide sporesc contactul cu drumul la frânare.
 
 
Design pentru eficienţă din punctul de vedere al consumului de combustibil
Sport Maxx RT beneficiază de o construcţie cu greutate redusă pentru a reduce rezistenţa la rulare, conducând la un consum redus de combustibil şi la emisii scăzute de CO2 .
 
 
 
DESIGN ASIMETRIC AL BENZII DE RULARE
Designul asimetric al benzii de rulare oferă manevrabilitate îmbunătăţită şi rezistenţă la acvaplanare. Nervura centrală continuă sporeşte stabilitatea şi precizia. Dispunerea asimetrică a canelurilor îmbunătăţeşte aderenţa pe suprafeţe ude şi uscate.
 
Beneficii 
Performanţă îmbunătăţită pe drum drept şi la viraje; rezistenţă sporită la acvaplanare.
 
 
 
PROFIL MAI PLAT AL BENZII DE RULARE
Noua generaţie de anvelope Dunlop prezintă un profil mai plat al benzii de rulare, cu o zonă de contact mai mare cu 4-8%, în funcţie de dimensiunea şi tipul anvelopei. O zonă mai mare de contact oferă mai multă stabilitate şi un feedback mai bun din partea drumului, permiţând anvelopelor să reacţioneze rapid şi precis.
 
Beneficii 
Stabilitate sporită şi precizie de dirijare; uzură redusă; stabilitate şi precizie excelente la viraje; aderenţă superioară pe carosabilul uscat.
 
 
 
PROFIL MULTI RADIUS (MULTI RADIUS TREAD - MRT)
Modelele cu MRT utilizează 10 raze diferite, ceea ce le face mai precise. Acest lucru se manifestă printr-o foarte eficientă distribuire a presiunii pe suprafaţa de contact. Efectul este o tranziţie mai lină de la drum drept la curbă, conducând la reacţii mai precise şi progresive.
 
Beneficii 
Control semnificativ îmbunătăţit asupra evoluţiei amprentei în toate condiţiile meteo; manevrabilitate rapidă pe carosabilul ud şi uscat; control sporit la viraje.
 
 
 
PROTECŢIE MAXIMĂ PENTRU FLANŞA JANTEI (MAXIMUM FLANGE SHIELD - MFS)
Un sistem de protecţie a flanşei jantei. MFS utilizează un profil de cauciuc care se întinde în jurul circumferinţei anvelopei, deasupra flanşei jantei. Acesta creează o zonă tampon de protecţie.
 
Beneficii 
Protejează roţile din aliaj scump faţă de lovirea de borduri.
 
 
 
CUREA FĂRĂ ÎMBINĂRI (JOINTLESS BELT - JLB)
O tehnologie de căptuşire hibrid care reduce deformările circumferinţei la viteze mari.
 
Beneficii 
Stabilitate superioară la viteze mari; uzură unitară şi uniformă.
 
 
 
COMPUS SILICA-PLUS
Un compus aflat în compoziţia benzii de rulare inspirat din anvelopele de curse, care asigură un nivel înalt de aderenţă, în special pe carosabilul ud şi la temperaturi scăzute.
 
Beneficii 
Frânare şi accelerare excepţionale, aderenţă crescută pe carosabilul ud şi pe vreme rece, grad scăzut de uzură.
 
 
 
COMPUS DUBLU DE SILICĂ
Acest compus îmbunătăţeşte acceleraţia şi reduce uzura.
 
Beneficii 
Frânare şi accelerare excepţionale, manevrabilitate excelentă pe carosabil pe timp de vară şi toamnă, aderenţă sporită, rezistenţă la uzură.
 
 
 
SISTEMUL SPECIFIC PENTRU LOCAŞUL TALONULUI
Consolidează legătura între anvelopă şi jantă, asigurând un şofat mai precis. La fel ca aderenţa dintre mâna dvs. şi volan, sistemul specific pentru locaşul talonului creşte capacitatea de control şi asigură un feedback excepţional din partea drumului.
 
Beneficii 
Feedback îmbunătăţit din partea drumului, nivel mai înalt de stabilitate şi precizie.
 
 
 
COMPUS ADAPTIV
O tehnologie a compuşilor care utilizează polimeri din compoziţia anvelopelor de curse pentru a se adapta la textura suprafeţei drumului. Cu ajutorul unui contact mai mare la nivel microscopic, creşte contactul per ansamblu dintre anvelopă şi drum.
 
Beneficii 
Aderenţă superioară şi performanţe de frânare
 
 
 
BLOCURI DE FRÂNARE PUTERNICE
Blocuri rigide care menţin rigiditatea atunci când se aplică forţa de frânare. Nivelul înalt de rigiditate contribuie la obţinerea unui contact optim cu drumul atunci când frânaţi la viteze mari.
 
Beneficii 
Distanţe de frânare mai mici, mai ales la viteze mari.
 
 
 
 
 

 

*Nota:
Toate preturile sunt exprimate in RON/Bucata si includ TVA.
Fotografiile prezentate au caracter informativ.
Produsele livrate vor fi insotite de certificat de garantie.
Puteti obtine reduceri pentru comenzi mari. Va rugam sa ne contactati.

Termeni si conditii | Politica de confidentialitate | Politica de cookies | Livrare si plata | ANPC


Valid CSS!

Copyright SC TOROM INTERNATIONAL SRL



Compari.ro - ghid autentic de shopping
Ghidul tau autentic de shopping.